Побудова системи управління на підприємстві ТОВ «Євраліс Семенс Україна»

Відгук:
Замовник: ТОВ «Євраліс Семенс Україна»
Автоматизовано: 50 робочих місць
Впроваджено:

Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом

ТОВ «Євраліс Семенс Україна» - виробник насіння кукурудзи, соняшнику, ріпаку, сорго, сої. Компанія повністю контролює вертикально-інтегрований виробничий цикл насіння: польове виробництво, доробка і кондиціонування насіння.

«Євраліс Семенс» входить до складу французької агропромислової групи Euralis, яка була заснована у Франції. Головна мета компанії - задоволення потреби клієнтів в якісних насінні французької селекції. «Євраліс Семенс» має 10 дослідницьких центрів по всій Європі і понад 250 тис. дослідницько-демонстраційних полів.

До початку проекту на підприємстві протягом багатьох років використовували рішення на базі «1С:Підприємство 7.7». Наявний функціонал рішення не повністю відповідав потребам підприємства. Керівництвом було прийнято рішення впровадити комплексну систему, що відповідає потребам підприємства, яка дозволить підвищити ефективність управління бізнес-процесами, спростити і прискорити взаємодію співробітників, контролювати дії користувачів і виконавську дисципліну.

Основою для нової системи став продукт «Управління виробничим підприємством» з галузевим рішенням «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом».

Для запуску продукту наше підприємство обрало технологію «проектного впровадження» і стратегію впровадження «Як є», з подальшим доопрацюванням відповідно до технічних завдань.

Фахівцями «РАСК. ІН-АГРО» були проведені роботи по впровадженню системи:

  • внесені необхідні налаштування,
  • перенесені дані з попередньої системи,
  • проведено навчання персоналу,
  • виконані доопрацювання деяких ділянок з урахуванням специфіки підприємства відповідно до технічних завдань, проведена дослідна експлуатація системи.

В промислову експлуатацію були введені:

  • Бухгалтерський та податковий облік
  • Розрахунок зарплати
  • Розрахунки з підзвітними особами
  • Кадровий облік
  • Взаєморозрахунки з постачальниками
  • Управління складськими запасами
  • Облік витрат на виробництво
  • Розрахунок фактичної собівартості
  • Облік основних засобів
  • Облік продажів ТМЦ
  • Взаєморозрахунки з покупцями
  • Інтеграція з системою "клієнт-банк"
  • розроблений блок звітів корпоративного зразка;
  • розроблений блок «Логістика» з урахуванням специфіки діяльності підприємства - резервування товару, розпорядження на відвантаження, контроль залишків;
  • розроблений блок для автоматичного моніторингу виконання комерційної політики підприємства.

На підприємстві автоматизували 50 робочих місць.

На даний момент співробітники підприємства отримують допомогу по роботі в системі від спеціалістів «РАСК. ІН-АГРО».