ТОВ "Укрстарч" входить до складу ТОВ “ФІРМА ЕРІДОН”. Підприємство виробляє кукурудзяний крохмаль та крохмалепродукти.
В травні 2019 року Керівництвом підприємства був ініційований проект із створення системи комплексної автоматизації бухгалтерського та управлінського обліку в єдиному інформаційному просторі. При прийнятті рішення щодо проведення змін у компанії керывництво мало стратегічну мету, яка полягала у впровадженні такої інтегрованої системи управління підприємством, яка сприяла б розвитку бізнесу та не обмежувала його зростання в перспективі. Однією з вимог було забезпечення прозорості та оперативного отримання даних із метою зробити бізнес керованим у режимі реального часу.
Отже, розвиток бізнесу та поява нових напрямів діяльності вимагали створення єдиної інформаційної системи для управління підприємством у цілому.
До проекту на першому етапі (до моменту запуску в експлуатацію виробництва кукурудзяного крохмалю) та, відповідно, підрядної організації, було висунуто вимоги по налаштуванню бухгалтерського і податкового обліку, формування регламентованої звітності.
Для вирішення поставлених завдань було обрано програмний продукт «Управління виробничим підприємством». У рамках проекту були виконані такі етапи робіт:
- проведено навчання спеціалістів;
- окремо проведено роз'яснення та навчання з питань методології ведення бухгалтерського обліку в новій програмі,
- налаштовано облікову політику та інші необхідні параметри системи;
- протягом всього періоду реалізації проекту (з 12.06.19 до 16.08.19) спеціалістами “РАСК. ІН-АГРО” здійснювалась консультативна підтримка користувачів.
- введена в систему вся інформація по бухгалтерському та податковому обліку та проведено закриття звітних періодів за листопад 2018 року- липень 2019 року.
З 1-го серпня 2019 року програмний продукт введено в промислову експлуатацію і бухгалтерський та податковий облік виконується користувачами в режимі реального часу.
В компанії були автоматизовані такі розділи бухгалтерського та податкового обліку:
- кадровий облік,
- розрахунок та виплата заробітної плати,
- розрахунки з підзвітними особами,
- взаєморозрахунки з постачальниками,
- управління складськими запасами,
- облік основних засобів,
- розрахунок амортизації,
- взаєморозрахунки з покупцями.
Автоматизовано 5 робочих місць.