Побудова єдиної інформаційної системи обліку та управління в “АГРОХОЛДИНГ 2012”

Відгук:
Замовник: ТОВ "АГРОХОЛДИНГ 2012"
Автоматизовано: 50 робочих місць
Впроваджено:

Управління виробничим підпріємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом
ІН-АГРО: Управління елеватором

Велике підприємство, сферою діяльності якого є вирощування зернових, бобових і олійних культур із земельним банком в 30 тис. Га. Потужність елеваторів становить близько 65 тис. т одноразового зберігання зерна.

 У четвертому кварталі 2017 керівництвом ТОВ "АГРОХОЛДИНГ 2012" була поставлена ​​задача по автоматизації обліку із застосуванням типового програмного продукту «Управління виробничим підпріємством» і галузевих програмних продуктів «ІН-АГРО: Управління агрохолдингом» та «ІН-АГРО: Управління елеватором».

До початку проекту фахівці ТОВ "АГРОХОЛДИНГ 2012" використовували облікові системи на базі різних продуктів «1С:Підприємство», а також електронні таблиці MS Excel.

Для запуску продукту обрано технологію «проектного впровадження» і стратегію впровадження "Як є", з подальшою незначною доробкою окремих об'єктів автоматизованої системи відповідно до технічних завдань.

В рамках проекту були виконані наступні етапи:

  • Визначення та узгодження єдиної Методології обліку;
  • Навчання персоналу;
  • Підготовчі роботи (розгортання бази, первинні настройки, перенесення початкових залишків);
  • Дослідна експлуатація системи на звітному періоді "Январь 2018";
  • Доопрацювання окремих об'єктів підсистеми (согласно ТЗ).

В даний момент роботи по проекту завершені. Фахівці компанії «РАСК. ІН-АГРО» забезпечують консультації та технічну підтримку програмного продукту.

В результаті ми отримали програмний продукт, який дозволяє реалізувати облікову політику в області бухгалтерського і податкового обліку, обліку виробництва - в рамках єдиного інформаційного простору.

Роботи по проекту були розпочаті в 15 січня 2018 року і закінчено 30 серпня 2018 року, система була запущена в Промислову експлуатацію. Також ми оформили підписку на інформаційно-технологічне обслуговування.

Всього було автоматизовано понад 50 робочих місць.

В результаті, було створено єдиний інформаційний простір для Бухгалтерського і Управлінського обліків, що дозволяє істотно підвищити оперативність і якість обліку, а також формування звітності, а в цілому - поліпшити ефективність бізнес-процесів компанії, керованість і прозорість діяльності структурних підрозділів.