Вертикально інтегрований агропромисловий холдинг з такими напрямками: виробництво цукру, зернових і олійних культур, молока і м'яса, переробка сої і виробництво біогазу.
У вересні 2012р. керівництвом ТОВ "АСТАРТА-КИЇВ" була поставлена задача автоматизації обліку. До початку проекту Замовник протягом багатьох років використовував платформу «1С:Підприємство 7.7».
Нову систему автоматизвції обліку було вирішено побудувати на основі продукту «1С:Підприємство. Управління виробничим підприємством» з галузевими продуктами «ІН-АГРО: Управління агрохолдингомі» та «ІН-АГРО: Управління елеватором». Для запуску системи було обрано технологію «проектного впровадження» і стратегію впровадження «Як є», з подальшим доопрацюванням відповідно до технічних завдань.
В якості пілотного проекту було визначено агрохолдинг "АФ імені Довженка", що включає в себе 10 різнопрофільних відокремлених підрозділів (безбалансових): сільське господарство (тваринництво і рослинництво), елеватор і комбікормовий завод, цукровий завод, центральний офіс-керуюча компанія.
Всього в проекті було задіяно 110 користувачів, включаючи аналітиків, методистів і обслуговуючий персонал. При цьому в системі одночасно працювали близько 80 користувачів.
У процесі дослідної експлуатації фахівцями Замовника і Виконавця проводився аналіз продуктивності системи і виявлення вузьких місць з використанням «Центру управління продуктивністю». За результатами аналізу були усунені "вузькі місця" шляхом оптимізації програмного коду і зведено до допустимого максимуму час очікування на блокування.
Після успішного впровадженні пілотного проекту було почато тиражне впровадження на 6 найбільших підприємствах компанії. На даний момент в системі працюють 7 підприємств (з урахуванням першої хвилі тиражу) із загальною кількістю користувачів 598, при цьому одночасно в системі працюють 350 користувачів.
В ході проекту спеціалісти «РАСК. ІН-АГРО»:
- встановили програмне забезпечення;
- підключили спеціалізоване торгове обладнання;
- провели індивідуальне та групове навчання співробітників;
- розробили програмне забезпечення для автоматичного перенесення довідників і залишків з діючих облікових систем,
- адаптувала наші бізнес-процеси з метою їх реалізації типових функціоналом УПП, мінімізувавши при цьому кількість доробок.
Проект, за фактом, виявився досить об'ємним і складним, але практично всі питання вирішувалися досить оперативно. На проекті постійно працювали висококваліфіковані співробітники: керівник проекту, архітектор системи, аналітики та консультанти Підрядника, програмісти.
В результаті, була створена єдина система обліку на підприємстві та істотно підвищилися оперативність і якість обліку та формування звітності, створено єдиний інформаційний простір підприємства.
В промислову експлуатацію були впроваджені:
- Бухгалтерський облік, Податковий облік,
- Розрахунок зарплати,
- Розрахунки з підзвітними особами,
- Кадровий облік,
- Взаєморозрахунки з постачальниками,
- Управління складськими запасами,
- Облік витрат на виробництво,
- Розрахунок фактичної собівартості,
- Облік основних засобів, розрахунок амортизації,
- Облік продажів ТМЦ ,
- Взаєморозрахунки з покупцями,
- Оперативний кількісно-якісний облік по зерну,
- Модуль цукрового виробництва з інтеграцією програмного забезпечення (власна розробка підприємства) бурякоприймальному пункту,
- Інтеграція з системою "клієнт-банк".
У вересні 2015 року Замовник звернувся до РАСК. ІН-АГРО із завданням оптимізації організаційної структури і основних процесів рослинництва в компанії Холдингу.
В якості пілотного проекту було визначено підприємство "Житниця Поділля". В рамках проекту передбачалося також розробити нові регламенти оперативного обліку, а також оновити існуюче програмне забезпечення в частині управлінських підсистем.
В рамках другого проекту були виконані наступні роботи з управлінського консалтингу:
- Запропоновано зміни в організаційній структурі підприємства Замовника;
- Запропоновано оновлені регламенти основних виробничих процесів і оперативного документообігу в рослинництві;
- Запропоновано зміни посадових інструкцій виробничого персоналу рослинництва.
Після застосування наданих рекомендацій наша компанія отримала наступні результати:
- Істотне поліпшення по процесам Рослинництва і в цілому по діяльності компанії;
• Підвищення виконавської дисципліни, з'являються широкі можливості для аналізу діяльності. Поліпшується взаємодія учасників всередині процесів, що позитивно впливає на кінцевий результат;
• Зниження кількості позаштатних ситуацій і проблем в цілому;
• Прозорі процеси для персоналу та керівництва;
• Можливість для нових співробітників швидко влитися в роботу, тому що ключові процеси описані і регламентовані;
• Співробітники отримують навички щодо застосування даних інструментів для оптимізації інших процесів компанії.
Крім того, Замовнику було поставлено програмне забезпечення по автоматизації операційної діяльності компанії, управлінського обліку та звітності «ІН-АГРО: Управлінський облік в сільському господарстві».
Застосування зазначених рекомендацій в поєднанні з новими можливостями корпоративного програмного забезпечення дозволило вирішити такі завдання:
- Підвищення керованості компанії;
- Чітке визначення меж повноважень і сфер відповідальності персоналу;
- Оптимізація витрат на персонал та інші ресурси;
- Централізація, автоматизація та систематизація планування робіт;
- Документування прийняття рішень;
- Планування, контроль видачі, наявності та залишків ТМЦ, резервування;
- Оптимізація і автоматизація процесу забезпечення технікою виконання сільськогосподарських робіт;
- Підвищення оперативності даних про видачу під звіт та списання ТМЦ, автоматичне формування актів на використання ТМЦ агрономами;
- Оптимізація процедури фіксації факту виконання робіт на полі, підвищення оперативності та точності формування зведень;
- Автоматизація формування первинних документів, їх реєстрація в системі обліку;
- Оптимізація процесу контролю первинних документів (дорожніх листів) за даними з системи GPS-моніторингу;
- Регулярне отримання актуальної, оперативної та достовірної інформації про виробничу діяльність компанії;
- Отримання управлінської звітності про діяльність компанії.
На даний момент в промислову експлуатацію впроваджено підсистема оперативного обліку в рослинництві, яка охоплює оперативні плани робіт агрономів, облік матеріалів на оперативних складах, замовлення / наряди на роботи транспортних засобів і шляхові листи.
Кожен з блоків підсистеми оформлений окремим набором інструментів у вигляді «робочих столів». Система складається з:
- Робочого столу АРМ Агронома
- Мобільного додатки «Помічник Агронома»
- Робочого столу диспетчера по транспорту
- Робочого столу обліковця з транспорту
- Робочого столу комірника
Для зручності роботи агронома і найбільш оперативного внесення даних в систему розроблено мобільний додаток помічник агронома. У мобільному додатку оперативно відображаються плани робіт, а також є можливість використання нормативно-довідкової інформації з центральної БД 1С.
Роботи по пілотних проектах були проведені в період з 06.10.2015 по 31.05.2016. Планується тиражування системи на інші підприємства холдингу.