Створення єдиної інформаційної системи для управління і обліку холдингу "АСТАРТА-КИЇВ"

Відгук:
Замовник: ТОВ "АСТАРТА-КИЇВ"
Автоматизовано: 598 робочих місць
Впроваджено:

Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом
ІН-АГРО: Управління елеватором

Вертикально інтегрований агропромисловий холдинг з такими напрямками: виробництво цукру, зернових і олійних культур, молока і м'яса, переробка сої і виробництво біогазу.

У вересні 2012р. керівництвом ТОВ "АСТАРТА-КИЇВ" була поставлена ​​задача автоматизації обліку. До початку проекту Замовник протягом багатьох років використовував платформу «1С:Підприємство 7.7».

Нову систему автоматизвції обліку було вирішено побудувати на основі продукту «1С:Підприємство. Управління виробничим підприємством» з галузевими продуктами «ІН-АГРО: Управління агрохолдингомі» та «ІН-АГРО: Управління елеватором». Для запуску системи було обрано технологію «проектного впровадження» і стратегію впровадження «Як є», з подальшим доопрацюванням відповідно до технічних завдань.

В якості пілотного проекту було визначено агрохолдинг "АФ імені Довженка", що включає в себе 10 різнопрофільних відокремлених підрозділів (безбалансових): сільське господарство (тваринництво і рослинництво), елеватор і комбікормовий завод, цукровий завод, центральний офіс-керуюча компанія.

Всього в проекті було задіяно 110 користувачів, включаючи аналітиків, методистів і обслуговуючий персонал. При цьому в системі одночасно працювали близько 80 користувачів.

У процесі дослідної експлуатації фахівцями Замовника і Виконавця проводився аналіз продуктивності системи і виявлення вузьких місць з використанням «Центру управління продуктивністю». За результатами аналізу були усунені "вузькі місця" шляхом оптимізації програмного коду і зведено до допустимого максимуму час очікування на блокування. 

Після успішного впровадженні пілотного проекту було почато тиражне впровадження на 6 найбільших підприємствах компанії. На даний момент в системі працюють 7 підприємств (з урахуванням першої хвилі тиражу) із загальною кількістю користувачів 598, при цьому одночасно в системі працюють 350 користувачів.

В ході проекту спеціалісти «РАСК. ІН-АГРО»:

  • встановили програмне забезпечення;
  • підключили спеціалізоване торгове обладнання;
  • провели індивідуальне та групове навчання співробітників;
  • розробили програмне забезпечення для автоматичного перенесення довідників і залишків з діючих облікових систем,
  • адаптувала наші бізнес-процеси з метою їх реалізації типових функціоналом УПП, мінімізувавши при цьому кількість доробок.

Проект, за фактом, виявився досить об'ємним і складним, але практично всі питання вирішувалися досить оперативно. На проекті постійно працювали висококваліфіковані співробітники: керівник проекту, архітектор системи, аналітики та консультанти Підрядника, програмісти.

В результаті, була створена єдина система обліку на підприємстві та істотно підвищилися оперативність і якість обліку та формування звітності, створено єдиний інформаційний простір підприємства.

В промислову експлуатацію були впроваджені:

  • Бухгалтерський облік, Податковий облік,
  • Розрахунок зарплати,
  • Розрахунки з підзвітними особами,
  • Кадровий облік,
  • Взаєморозрахунки з постачальниками,
  • Управління складськими запасами,
  • Облік витрат на виробництво,
  • Розрахунок фактичної собівартості,
  • Облік основних засобів, розрахунок амортизації,
  • Облік продажів ТМЦ ,
  • Взаєморозрахунки з покупцями,
  • Оперативний кількісно-якісний облік по зерну,
  • Модуль цукрового виробництва з інтеграцією програмного забезпечення (власна розробка підприємства) бурякоприймальному пункту,
  • Інтеграція з системою "клієнт-банк".

У вересні 2015 року Замовник звернувся до РАСК. ІН-АГРО із завданням оптимізації організаційної структури і основних процесів рослинництва в компанії Холдингу.

В якості пілотного проекту було визначено підприємство "Житниця Поділля". В рамках проекту передбачалося також розробити нові регламенти оперативного обліку, а також оновити існуюче програмне забезпечення в частині управлінських підсистем.

В рамках другого проекту були виконані наступні роботи з управлінського консалтингу:

  • Запропоновано зміни в організаційній структурі підприємства Замовника;
  • Запропоновано оновлені регламенти основних виробничих процесів і оперативного документообігу в рослинництві;
  • Запропоновано зміни посадових інструкцій виробничого персоналу рослинництва.

Після застосування наданих рекомендацій наша компанія отримала наступні результати:

  • Істотне поліпшення по процесам Рослинництва і в цілому по діяльності компанії;
    • Підвищення виконавської дисципліни, з'являються широкі можливості для аналізу діяльності. Поліпшується взаємодія учасників всередині процесів, що позитивно впливає на кінцевий результат;
    • Зниження кількості позаштатних ситуацій і проблем в цілому;
    • Прозорі процеси для персоналу та керівництва;
    • Можливість для нових співробітників швидко влитися в роботу, тому що ключові процеси описані і регламентовані;
    • Співробітники отримують навички щодо застосування даних інструментів для оптимізації інших процесів компанії.

Крім того, Замовнику було поставлено програмне забезпечення по автоматизації операційної діяльності компанії, управлінського обліку та звітності «ІН-АГРО: Управлінський облік в сільському господарстві».

Застосування зазначених рекомендацій в поєднанні з новими можливостями корпоративного програмного забезпечення дозволило вирішити такі завдання:

  • Підвищення керованості компанії;
  • Чітке визначення меж повноважень і сфер відповідальності персоналу;
  • Оптимізація витрат на персонал та інші ресурси;
  • Централізація, автоматизація та систематизація планування робіт;
  • Документування прийняття рішень;
  • Планування, контроль видачі, наявності та залишків ТМЦ, резервування;
  • Оптимізація і автоматизація процесу забезпечення технікою виконання сільськогосподарських робіт;
  • Підвищення оперативності даних про видачу під звіт та списання ТМЦ, автоматичне формування актів на використання ТМЦ агрономами;
  • Оптимізація процедури фіксації факту виконання робіт на полі, підвищення оперативності та точності формування зведень;
  • Автоматизація формування первинних документів, їх реєстрація в системі обліку;
  • Оптимізація процесу контролю первинних документів (дорожніх листів) за даними з системи GPS-моніторингу;
  • Регулярне отримання актуальної, оперативної та достовірної інформації про виробничу діяльність компанії;
  • Отримання управлінської звітності про діяльність компанії.

На даний момент в промислову експлуатацію впроваджено підсистема оперативного обліку в рослинництві, яка охоплює оперативні плани робіт агрономів, облік матеріалів на оперативних складах, замовлення / наряди на роботи транспортних засобів і шляхові листи.

Кожен з блоків підсистеми оформлений окремим набором інструментів у вигляді «робочих столів». Система складається з:

  • Робочого столу АРМ Агронома
  • Мобільного додатки «Помічник Агронома»
  • Робочого столу диспетчера по транспорту
  • Робочого столу обліковця з транспорту
  • Робочого столу комірника

Для зручності роботи агронома і найбільш оперативного внесення даних в систему розроблено мобільний додаток помічник агронома. У мобільному додатку оперативно відображаються плани робіт, а також є можливість використання нормативно-довідкової інформації з центральної БД 1С.

Роботи по пілотних проектах були проведені в період з 06.10.2015 по 31.05.2016. Планується тиражування системи на інші підприємства холдингу.