Автоматизація бухгалтерського та податкового обліку холдингу "Промінь-Агро"

Відгук:
Замовник: ТОВ "Промінь Агро"
Автоматизовано: 90 робочих місць
Впроваджено:

Управління виробничим підпріємством

«Промінь Агро» — група компаній, займається вирощуванням широкого спектру сільськогосподарських культур.

Фахівцями центру компетенції з виробництва "РАСК. ІН-АГРО" завершено впровадження "Управління виробничим підпріємством" в агрохолдингу ТОВ "Промінь-Агро". Запуск програми в промислову експлуатацію здійснено в 14 компаніях, які входять до складу холдингу. Інформаційна база розташована на технічному майданчику в офісі Холдингу в Києві. Робота користувачів здійснюється в термінальному режимі.

Холдингу вдалося вирішити ряд основних завдань, таких як забезпечення ефективної роботи підприємств компанії в єдиній інформаційній системі, ведення обліку відповідно до НСБО, оперативне отримання звітності, консолідація даних на рівні Холдингу.

Основними цілями проекту були впровадження єдиної облікової політики в ТОВ "Промінь-Агро" та у вхідних в Холдинг підприємствах, а також побудова на її основі автоматизованої інформаційної системи бухгалтерського обліку.

Для реалізації зазначених цілей був відкритий проект, що складається з наступних етапів:

  • забезпечення технічної інфраструктури для реалізації проекту,
  • розробка необхідної функціональності прикладного рішення на базі "Управління виробничим підпріємством",
  • "Пілотний" запуск системи на одній польовий компанії Холдингу і в керуючій компанії,
  • навчання ключових фахівців функціоналу розробленого прикладного рішення,
  • впровадження прикладного рішення на підприємствах Холдингу.

В якості генерального підрядника компанія «РАСК. ІН-АГРО» здійснювала управління проектом, розробку функціональності,"пілотний" запуск системи, навчання ключових користувачів, створення і запуск Лінії консультацій користувачів.

Фахівцями компанії "РАСК. ІН-АГРО" автоматизовані:

  • Бухгалтерський та податковий облік;
  • Розрахунок зарплати;
  • Розрахунки з підзвітними особами;
  • Кадровий облік;
  • Взаєморозрахунки з постачальниками;
  • Управління виробництвом;
  • Розрахунок собівартості продукції;
  • Облік основних засобів, розрахунок амортизації;
  • Облік продажів ТМЦ;
  • Взаєморозрахунки з покупцями;
  • Інтеграція з системою "клієнт-банк".

В рамках проекту була проведена велика робота, вирішено багато технічні, організаційні, методологічні питання. Крім того, в ході проекту паралельно вирішувалися питання консолідації даних на рівні Холдингу, управління правами доступу, уніфікації та систематизації загальної довідкової інформації.