ПрАТ "РАЙЗ МАКСИМКО" входить до групи компаній "Укрлендфармінг", яка є одиним з найбільших агрохолдингів України з земельним банком 500 тис. га.
У грудні 2011р. керівництвом групи компаній "Укрлендфармінг" було прийнято рішення про автоматизацію бухгалтерського та податкового обліку на чотирьох підприємствах із застосуванням типового програмного продукту «Управління виробничим підпріємством для України» і галузевими програмними продуктами "ІН-АГРО: Управління агрохолдингом" і "ІН-АГРО: Управління елеватором".
Підрядником для виконання даних робіт була обрана фірма «РАСК. ІН-АГРО» - розробник галузевого додатка, завдяки його досвіду впровадження даних програмних продуктів в агрохолдинги України.
Фахівцями "РАСК. ІН-АГРО" були впроваджені підсистеми:
- Бухгалтерський облік
- Податковий облік
- Розрахунок зарплати
- Розрахунок відрядної зарплати за нарядами
- Управління персоналом
- Управління грошовими коштами
- Управління замовленнями покупців
- Управління замовленнями в виробництві
- Управління запасами
- Управління виробництвом
- Розрахунок собівартості продукції
- Управління продажами
- Планування закупівель
В рамках проекту були виконані наступні роботи: обстеження і розробка технічних завдань, навчання персоналу, підготовчі роботи, доробка системи відповідно до технічних завдань, дослідна експлуатація системи.
Активну участь у проекті брали фахівці відділу методології бухгалтерського та податкового обліку і відділу програмного забезпечення на етапі пілота, проектування, обговорення і затвердження технічних завдань.
Спільно фахівцями «РАСК. ІН-АГРО» та фахівцями відділу методології бухгалтерського та податкового обліку були навчені користувачі на підприємствах пілотного проекту.
В результаті створена єдина система обліку на підприємстві і підвищується оперативність і якість обліку та формування звітності, створюється єдиний інформаційний простір підприємства.
Виконано наступні роботи:
- Консультації по вибору програмного забезпечення і варіантів його супроводу
- Продаж обраних програмних продуктів
- Доставка програмних продуктів в офіс замовника
- Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
- Збір і аналіз вимог замовника до автоматизованої паспортної системи
- Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
- Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
- Створення інтерфейсів і наборів прав користувачів
- Технічна реалізація специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (адаптація)
- Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
- Інтеграція з іншими системами на базі "Підприємства"
- Початкові налаштування типового / галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
- Введення початкових залишків / допомога при введенні початкових залишків
- Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
- Індивідуальне навчання в офісі замовника
- Навчання в групі в офісі замовника