Створення єдиної інформаційної системи для управління і обліку в ПрАТ "Райз Максимко" (Укрлендфармінг)

Відгук:
Замовник: УКРЛЕНДФАРМІНГ ПЛС
Автоматизовано: 200 робочих місць
Впроваджено:

Управління виробничим підприємством
ІН-АГРО: Управління агрохолдингом
ІН-АГРО: Управління елеватором

ПрАТ "РАЙЗ МАКСИМКО" входить до групи компаній "Укрлендфармінг", яка є одиним з найбільших агрохолдингів України з земельним банком 500 тис. га. 

До початку проекту на підприємстві використовували конфігурацію на платформі «Підприємство 7.7».

У грудні 2011р. керівництвом групи компаній "Укрлендфармінг" було прийнято рішення про автоматизацію бухгалтерського та податкового обліку на чотирьох підприємствах із застосуванням типового програмного продукту «Управління виробничим підпріємством для України» і галузевими програмними продуктами "ІН-АГРО: Управління агрохолдингом" і "ІН-АГРО: Управління елеватором".

Підрядником для виконання даних робіт була обрана фірма «РАСК. ІН-АГРО» - розробник галузевого додатка, завдяки його досвіду впровадження даних програмних продуктів в агрохолдинги України.

Фахівцями "РАСК. ІН-АГРО" були впроваджені підсистеми:

  • Бухгалтерський облік
  • Податковий облік
  • Розрахунок зарплати
  • Розрахунок відрядної зарплати за нарядами
  • Управління персоналом
  • Управління грошовими коштами
  • Управління замовленнями покупців
  • Управління замовленнями в виробництві
  • Управління запасами
  • Управління виробництвом
  • Розрахунок собівартості продукції
  • Управління продажами
  • Планування закупівель

В рамках проекту були виконані наступні роботи: обстеження і розробка технічних завдань, навчання персоналу, підготовчі роботи, доробка системи відповідно до технічних завдань, дослідна експлуатація системи. 

Активну участь у проекті брали фахівці відділу методології бухгалтерського та податкового обліку і відділу програмного забезпечення на етапі пілота, проектування, обговорення і затвердження технічних завдань.

Спільно фахівцями «РАСК. ІН-АГРО» та фахівцями відділу методології бухгалтерського та податкового обліку були навчені користувачі на підприємствах пілотного проекту.

В результаті створена єдина система обліку на підприємстві і підвищується оперативність і якість обліку та формування звітності, створюється єдиний інформаційний простір підприємства.

Виконано наступні роботи:

  • Консультації по вибору програмного забезпечення і варіантів його супроводу
  • Продаж обраних програмних продуктів
  • Доставка програмних продуктів в офіс замовника
  • Установка програмного забезпечення на комп'ютери замовника
  • Збір і аналіз вимог замовника до автоматизованої паспортної системи
  • Планування етапів робіт, складання календарного плану робіт
  • Методичне забезпечення специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (вимоги до адаптації)
  • Створення інтерфейсів і наборів прав користувачів
  • Технічна реалізація специфічних особливостей обліку і управління в системі автоматизації (адаптація)
  • Підключення спеціалізованого обладнання (наприклад, торгового обладнання)
  • Інтеграція з іншими системами на базі "Підприємства"
  • Початкові налаштування типового / галузевого рішення (програми) для початку ведення обліку
  • Введення початкових залишків / допомога при введенні початкових залишків
  • Перенесення даних з попередніх систем автоматизації
  • Індивідуальне навчання в офісі замовника
  • Навчання в групі в офісі замовника